Roadshow Synergy Poland - spotkanie z wartościowymi ludźmi

Możliwość dzielenia się wiedzą, czerpania z doświadczeń ekspertów i poznania ciekawych osób, to powody, dla których chętnie uczestniczymy w spotkaniach networkingowych. Gdy otrzymaliśmy zaproszenie do udziału w warsztatach skierowanych do firm z branży dystrybucyjnej i handlowej, po to aby podzielić się swoim doświadczeniem w projektowaniu rozwiązań dla takich firm, nie wahaliśmy się ani minuty. Podczas spotkania wysłuchaliśmy ciekawych wystąpień. Sami skupiliśmy się na zagadnieniu omnichannel w B2C i B2B.

strategia omnichannel

Warsztaty dla firm

Spotkanie odbyło się 20 lutego w warszawskim Data Center. W warsztatach uczestniczyli przedstawiciele firm z branży handlowej i dystrybucyjnej. Wysłuchali oni prezentacji przygotowanych przez dostawców rozwiązań wspierających zarządzanie biznesem.  Eksperci podzielili się swoimi przemyśleniami na temat najbardziej aktualnych trendów i zaprezentowali rozwiązania, które są odpowiedzią na największe wyzwania branży dystrybucyjnej i detalicznej. Omówione zostały między innymi tematy związane ze wsparciem różnych kanałów sprzedaży oraz bezpieczeństwa systemów w kontekście RODO.

Omnichannel w dystrybucji i retail

Przygotowując się do udziału w warsztatach zastanawialiśmy się, które z naszych doświadczeń byłyby najcenniejsze dla uczestników tego wydarzenia. Doszliśmy do wniosku, że ciekawym pomysłem będzie porozmawianie ze zgromadzonymi o omnichannel. Jakub Czyżkowski podzielił się obserwacjami na temat najciekawszych trendów obecnych w tym kontekście na rynku i opowiedział o naszych doświadczeniach we wspieraniu klientów w procesie wdrażania strategii omnichannel. O zagadnieniu rozmawialiśmy w dwóch perspektywach – omnichannel w B2C i B2B.  Jak koncepcję sprzedaży wielokanałowej realizują firmy z różnych sektorów? Czym różni się implementacja tego podejścia w branży detalicznej oraz dystrybucyjnej? O tym przeczytacie już niebawem w kolejnym tekście na naszym blogu.

doświadczenia we wdrażaniu omnichannel

Wymiana doświadczeń

Warsztaty to nie tylko prezentacje prelegentów, To przede wszystkim wymiana doświadczeń i inspirujące rozmowy. Uczestnicy spotkania chętnie odpowiadali na pytania i angażowali się dyskusję, zarówno podczas prezentacji, jak i w przerwach. Dzięki temu mieliśmy okazję poznać ich główne bolączki i wspólnie zastanowić się, jak w ich rozwiązaniu mogłyby pomóc rozwiązania IT. Tego typu spotkania to dla nas potwierdzenie tego, że wyzwania, z którymi każdego dnia pomagamy sobie radzić naszym klientom, to prawdziwa wartość, która pozwala im rozwijać się jeszcze szybciej.

Komentarze (0)

Polecane artykuły

Wydarzenia

ecommerce, konferencje, zarządzanie,

Zapraszamy na IV Kongres Dyrektorów E-commerce

Ponad 15 godzin zajęć merytorycznych, dwie imprezy, sesje networkingowe, sesje techniczne - to wszystko wydarzy się już w maju we Wrocławiu podczas IV Kongresu Dyrektorów E-commerce.

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA I BĄDŹ NA BIŻĄCO.